Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

I heart you!


1 jaar lang geen blogbericht geschreven
maar zoooo vaak een bericht in m'n hoofd lopen brabbelen!
met mezelf en iedereen om me heen bezig
1 jaar lang... wat is nou een jaar?
Niet weten hoe het verder moet met Mies&Moos
en weinig uit m'n handen krijgen...
Ik probeer alles op orde te krijgen; 
eerst mezelf in balans brengen, 
zaken afronden, opruimen en daarna
aan iets nieuws beginnen en niet meer tussendoor van alles willen ....
en het de tijd gunnen
Veel gebeurd en wist niet goed of ik dit wel of niet moest delen...

... maar vandaag is het 1 jaar later, weer Valentijnsdag en wil jullie laten weten dat ik aan jullie denk
dat ik heel graag met jullie wil delen en ik nu de drempel over ben om dit weer te doen!
Allereerst een leuke DIY die je terug kunt vinden via mijn bord op Pinterest

Hearts by lovely Dottie Angel
































4 opmerkingen:

  1. Niks moet, niksen mag. It's all in your hands! Leuk dat je er weer 'bent'!
    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je er weer bent!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dappere vrouw! Mooi dat je voor jezelf hebt gekozen....ik hoop dat je hebt gekregen wat je nodig had! En nu op je eigen tempo verder :-) lieve warme groet, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. As claimed by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than us.

    (And by the way, it is not about genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "what"...

    CLICK on this link to find out if this little test can help you find out your true weight loss possibilities

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...